,,A fonal formálja a szemet, a kötés összekovácsolja a barátságot, a kézimunka pedig összeköti a nemzedékeket."
Karen Alfke, tervező, oktató

2010. augusztus 18., szerda

Ez is kézimunka , még ha nem szokványos is..






Előszó ! mikor a szerkesztésre gondoltam nem fordult meg bennem hogy a cím alatti szöveg oda kerül. De nagyon jól van az ott ..........
Elmúlt két éve hogy megismertem ezt a virtuális világot, és mindig felbukkan ilyen és hasonló eset. Én kérek elnézést...........................
Tudom hogy mennyit dolgoztak vele topik társaim.


Belefogtam egy nagy méretű terítő horgolásába , de néha tartok szüneteket.
Ma szinte " kifolyt " az ujjaim közül egy pár babafej.
Ha valakit érdekel a készítés menete nyugodtan varrja meg, én örülnék a legjobban hogy másnak is sikerül .
Egy hurkából indult az egész, aminek az egyik végét beöltöttem , aztán jó keményre tömtem és kézzel , tűvel alakítgatva ez lett belőle.

Csak szólok van már aki így tanulta meg a baba készítést és már messze fölöttem jár.
Tehát nem kell tőle megriadni.
Jó munkát kívánok a gyakorláshoz :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, erről lenne szó, már csak a követők is jöjjenek:-))

    VálaszTörlés
  2. Esetleg teljes leírást is kérhetünk a munkafolyamatról? Hátha valaki ilyet szeretne készíteni. Vagy legalább egy hivatkozást ha már van korrekt útmutató valahol.

    VálaszTörlés
  3. Laci az arc készítése leolvasható a képekről, a kezdő kép centire is irányadó.
    A további munkálatokról is csinálok képeket és akkor bővebb magyarázatot is fűzök hozzá .
    A mélem szabad bárkinek szívesen segítek ha kérdez, mint ahogy ezt eddig is tettem.
    Egy kis méretű egyszerűbb forma elkészítése van a képtáramban : Így készítem én az angyalt címmel

    VálaszTörlés
  4. Anno báb-szakkörös voltam. A bábfej készítésével kezdtük...most ez jutott eszebe...Mire megtanultuk, mindig megszünt a szakkör :-)
    Nagyon aranyosak a fejecskék!

    VálaszTörlés