,,A fonal formálja a szemet, a kötés összekovácsolja a barátságot, a kézimunka pedig összeköti a nemzedékeket."
Karen Alfke, tervező, oktató

2010. augusztus 17., kedd

Új lehetőség

Kedves Topikcsaládom!
Úgy gondoltam, hogy  nyitok egy blogot, amit megosztok Veletek. Így a képtárak linkjét, képeket magatok is fel tudjátok tölteni. 
Szerkesszük együtt:-:-))

Akinek kedve van ehhez, kérjen tőlem meghívást, amit gmail-címről teheti. Akinek nincs, nem sok időbe kerül, hogy megcsinálja.

Szeretettel: Jolimama

17 megjegyzés:

  1. Kedves Jolimama!
    Köszönjük neked ezt a remek lehetőséget!
    Szeretettel
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Üdvözlöm a lehetőséget, szerkesszük minél többen .

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék belépni!! Nagyon tetszik ez az ötlet.csak egy kis segitséget kérnék hogyan??margitmama

    VálaszTörlés
  4. Próbálkozom, de nem nagy sikerrel. Pedig szép neve lett.:-)) Na majd csak okosodok:-)

    VálaszTörlés
  5. Margitmama, küldtem:-)

    Marika, fog ez menni:-))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Jolimama !
    Ismét jó ötleted támadt!
    kérek szépen meghívót:-))

    VálaszTörlés
  7. Én is kérnék meghivót, ha lehet. Minden jót kivánok, és nagyon sok "munkatársat" kivánok.

    VálaszTörlés
  8. JOlimama! Minden elismerésem, hogy ennyi dologra oda tudsz figyelni!

    VálaszTörlés
  9. Drága Joli mama!
    Az ötlet nagyon jó, a szándék becses! Örülök ennek a blognak. Számomra könnyebben elérhető, mint a fórum és jobban követhető. Bízom benne, hogy hamarosan idetalálnak mindazok, akiknek itt a helyük! :)
    Kérek szépen meghívót!

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy idetaláltál, küldöm a meghívót. Várunk minden kézimunkát szerető blogtársat.
    Szerkesszük együtt:-))

    VálaszTörlés
  11. Szervusztok!

    Nagyon örülök és köszönöm,hogy az én -igencsak szerény tartalmú-blogomat is itt találni:-)

    VálaszTörlés
  12. Joli mama, kedves!
    Ide találtam. :)))
    A topikban "Fodormarcsi", követőként "Marcsimami" néven vagyok regisztrálva.
    Amennyiben nem probléma, hogy még nincs saját blogom, szeretnék itt is közétek tartozni.
    Kipp-kopp bejöhetek???
    Küldenél nekem meghívót?

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Nagy "nehézségek" (bénázások) árán de idejutottam. Örülök, hogy van ez a blog. Jolimma, Te mindig kitalálsz valami jót. Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  14. SEgitség! kérek én is lehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  15. A béna névtelen, taptapo !!!!

    VálaszTörlés
  16. Jucus, örülök Neked is:-))

    Kedves névtelen taptapó, már repült a meghívó!

    VálaszTörlés