,,A fonal formálja a szemet, a kötés összekovácsolja a barátságot, a kézimunka pedig összeköti a nemzedékeket."
Karen Alfke, tervező, oktató

2011. október 26., szerda

Apró , egyszerű ajándékok karácsonyra !


A 4 -es filclapokra rárajzoltam a keménypapírból kivágott mintákat.
Kivágás után nagyon apró pelenka öltéssel körbevarrtam.
A teljes bevarrás előtt kevés tömőanyagot tömtem bele.
Itt lehet még bele csempészni pár db szegfűszeget, jó illata lesz.
A teljes bevarrást kézzel horgolt akasztóval fejeztem be.
Ez után következik a díszítés, ami egyéni.
Minden apró maradék , fecni, flitter, gyöngy felhasználható hozzá.
Több darabos készletben is megállja a helyét.
Egyenként a "gondoltam rád" című fejezet, vagy ajándék kísérő .
Nagy előnye hogy csendes tevékenység , lehet bármikor csinálni .
Így válik környezetbarát karácsonyfa dísszé.
Nem törik , gyerek megfoghatja, stb.....
A méretek miatt a centizett vágólapon fényképeztem.
Érdemes egyszerre sokat kivágni, ez a szemetelős faktora a munkának.
A többi már önként és dalolva megy.
Ez az első kettő, amit egy 45 perces film alatt csináltam készre.
Jó öltögetést kívánok!

1 megjegyzés: